mandag 6. juli 2009

Katten vår...


Ella er og blir en merksnodig kattepus:) Langt ifra dumme dyr disse kattene...!!! Ella har alltid tasset i hælene på meg, hvor enn jeg skal. Men etter at jeg ble gravid, har hun fulgt meg enda mer, tasser etter og følger nøye med. Står jeg på badet og steller meg, står også hun der og passer på=) Går jeg på kjøkkenet stiller hun seg opp ved siden av meg og står der til jeg går og setter meg i sofaen. Hvorpå hun da kommer løpende etter og legger hodet sitt i fanget mitt. Og legger seg tett inntil. Kan ligge slik i timesvis. Hvis jeg må opp på do, stiller hun seg ved døra, eller smyger seg inn før jeg har rukket og lukke den. Og om morgenen når jeg står opp kommer hun løpende mot meg, og virkelig molkoser, og gnir panna mot føttene mine!=) Søte lille Ellapus=) Nå venter også Ella smått=) Og det er bare koslig=) Vi gravide ligger bare henslengt i sofan og slapper av og koser oss sammen:P Mens Trond jobber:P Koslig med slikt selskap!! Ella har forøvrig også en snodi sans for mat og drikkevarer:P Tamt alkoholfritt Øl er snadder, får ikke stå ifred når Ella kommer lurende;) Agurk, melon, yoghurt, majones og fløteis er også godt:P kan jo ikke leve bare på tørrfor, vann og kattegodis:P hehe:p Åså må man jo ikke glemme å tilføye at Ella liker å gå tur;) Snuske lille pusekatten vår:)

Ingen kommentarer: