onsdag 4. februar 2009

Another day in paradise...

Jeg er grundig lei av å bli herset med, og å bli framstilt som en kav idiot.... Jeg finner meg bare rett og slett ikke i den slags oppførsel! Nå får det jaggu være nokk!! Å jah..heh Folk sier... "Er DU sint?! Det er ikke likt deg:o".. Har ikke jeg, som alle andre lov å være sint av å til? Skal jeg absolutt måtte holde inne sinne til enhver tid?! Da hadde jeg virkelig syntes synd på den personen som hadde fått gjennomgå at bobbla hadde sprukket:o. Ja, jeg skal innrømme at jeg har et volsomt temperament til tider. Men er skjelden jeg slipper det ut. Og om jeg så gjør, så har jeg som oftest en veldig god grunn til å slippe ut sinne.

Skulle ønske at folk heller ville lytte til hva jeg har å si! Jeg er ikke dum! selv om de aller fleste vil påstå det (av den grunn at de ikke kjenner meg)...

2 kommentarer:

Midnight sa...

Beklager feilen vennen.
Det jeg skulle si var at du har sikkert rett i det du skrev på bloggen min. Jeg er vell kanskje litt kjedelig:P

Og selvfølgelig har du rett til å være sint som alle andre. Og du er aldeles ikke dum! ;)

Cathy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.